Gyakran Ismételt Kérdések

1., Utánvételes fizetésre van lehetőség?

Utánvételes fizetésre van lehetőség. Átvételkor tud fizetni a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával.

2., Mennyi a szállítási idő?

A hivatalos szállítási idő 2-3 munkanap.

4., Milyen formában kapom meg a számlát?

A megrendelés feldolgozását követeőn, e-mailben küldjük ki a számlát, valamint a csomagba is található egy kinyomtatott példány.

5., Hova tudom visszaküldeni a terméket elállás esetén?
Kérjük, amennyiben bármilyen panasza van a termékkel/termékekkel kapcsolatban, írjon nekünk e-mailt a mytrendwebshop@gmail.com e-mail címre.

7. Mi a teendőm ha véletlenül rossz színt rendeltem? Van lehetőség cserére?

Ebben az esetben kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, telefonon vagy a Facebook oldalunkon. Van lehetőség cserére, ha a vásárló rendelt rossz színt abban az esetben szállítási költség ellenében tudjuk cserélni a szíjat/szíjakat. A mi hibánkból adódóan természetesen a költségeket mi álljuk, a csere ingyenes.

8. Ha nem nyerte el a tetszésemet a termék van lehetőségem elállni a vásárlástól?

Az átvételtől számított 14 munkanapon belül van lehetőség elállni a vásárlástól. Garanciális hiba esetén (szakadás, színelváltozás) 30 munkanapon belül.

9. Mi a teendőm ha sérült terméket kapok?

A szállítás során keletkezett sérülésekért vállaljuk a felelősséget. Ebben az esetben kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot és 1-2 munkanapon belül kicseréljük a sérült szíjat költségmentesen.

10. Miért kötelező megadnom a mobilszámomat a rendeléshez?

Mert a futár telefonon fogja Önt értesíteni a szállítással kapcsolatban ezért kötelező.